Elailelale Merhaba herkese. Ben Salı günü düşük yaptım ama içeriyi temizlemek için yine de kürtaj yapıldı. Hala kasık ağrılarım ve kanamam devam ediyor normal mi? Yaşayan var mı?
Byzerd Kanama normal, ben de geçen perşembe oldum bugün 8.gün hafifledi ama bitmedi. Kasık-karın ağrılarım da dün yani 7.gün bitti. Kimi kanama 4-5 haftaya kadar ara ara sürüyormuş.
Elailelale Byzerd Gerçekten mi? Çok geçmiş olsun size de. Panikledim acaba birşey mi oldu diye. Teşekkür ederim 🙏