36 haftalık olduk biz de bugün oğlumla🥲 Haftada bir doktora gidip NST’ye Giriyorum . Doktorda 38’de çatı muayenesi yapıp doğum şekline karar vereceğiz dedi cumartesi günü🥲 Bebek doğum kanalına girmiş ama belli olmazmış Pelvik muayene önemli dedi doktor🥲 Çok ağrım var Kaburgalarım kalçam çatı kemiklerim sızlıyor🥲 rahat yatamıyorum kalkamıyorum oturamıyorum dönemiyorum kemiklerim sızlıyor ama bebiş hareketli şükür sağlıklı🥲 Hafiften korku Oluşmaya başladı.. doğum korkusu, doğum sonrası korkusu, Yapabilir miyim bakabilir miyim bebiş korkusu ama eminim bebiş kucağımıza aldığımızda hepsi geçecek🥲