34+4′den merhaba güzel anneler, 15.30′da kontrol var, 32′de kanala inmişti, bakalım ne halde bizim poğaça 🤭 3,5 yaşında ki ablasıyla aşırı heyecanlıyızz, ayy hepimiz sağlıkla kavuşalım bebeklerimize 🙂🌼 Bu arada gün verecek mi doktorum bakalım 🤭 hepimiz harika haberler alalım ♥️