Merida06 Kızlar daha önce denk geldiyseniz ikiz olma ihtimali vardı biri boş kesenin biri dolu idi . 10 hafta olduk artık kesinleşsin istiyorum bana dua edin birazdan kontrole gideceğiz sağlıklı bir bebeğim olsun istiyorum belirsizlik beni mahvetti 😞
Kartanesi-24 Merida06 hakkınızda hayırlısı olsun inşallah benimde o şekildeydi tüp bebek ile hamileyim ilk baş 2 kese vardı biri boş biri dolu idi zaten doktorum boş olanın kendi kendine yok olacağını büyük ihtimalle diye söylemişti ve dediği gibide 11 haftalıkken gittiğimde tek kese ve bebek vardı diğer kese yok olmuştu
Merida06 Kartanesi-24 bende az önce geldim doktordan hala ikinci kese boş 10+4 olduk yok olacak mı olmayacak mı belli değil kesenin. doktorlar da kesin bir bilgi vermiyor .oluşur mu bebek bu saatten sonra sizce ?
Kartanesi-24 Merida06 9 haftadan sonra boş kese de bebek oluşmaz diye biliyorum yani sizinde oluşmaz büyük ihtimalle ve kendi kendine yok olur bence bir kaç hafta içinde
Merida06 Kartanesi-24 inşallah sağlıklı bir şekilde bebeğimi kucağıma alırım . Boş kesenin dolu keseye zararı olma durumu var mı ki siz biliyor musunuz
Kartanesi-24 Merida06 bende o durumdan korkuyordum ama 2 kez kanamam oldu daha sonra boş kese kayboldu çok şükür diğer bebeğime bir sorun yapmadı sizinde bir sorun olmaz inşallah genelde sorun olmuyormuş içinizi rahat tutun
Merida06 Kartanesi-24 benim hiç kanamam olmadı ama kese biraz küçülmüş sanırım öyle gördüm ben bugün . Geçen hafta kese 6 haftalık görünüyordu bugün bir şey demedi doktor farklı bir doktora denk geldim çok bilgi vermedi. Ama size çok Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için