Merry44
Kizlar son 3 gündür mide bulantisindan yatamiyorum ( istifar ediyorum) yemek yiyemiyorum daha önce böyle sikayetlerim yoktu bu son haftalarda böyle sikayti olan var mi ?
EdaAsrin
Benim öyle sikayetim yok 39+6'yim ama gittigim gebelik egitiminde ebeler bize doguma yakin zamanda ishal veya kusma olur ve bu normaldir hatta sanci aninda kusmanin da olmasi alttan acilmayi rahatlatir diyordu.
denizel
Bende 38+3’üm aynı şekilde mide bulantım var ama kusamıyorum bir türlü. Zaten hamileliğimin başında da kusamıyordum.