meryys ben anneme ablama kayınvalideme ve çok yakın bi kaç dostuma söyledim, onun dışında kimseye söylemedim çünkü henüz çok erken olduğunu düşünüyorum , ilk gebeliğim olduğu için de çok yakın çevreme söylemek istedim çünkü süreci birlikte ilerletmek istiyorum onlarla destekleriyle 🤌 onun dışında kimsenin bilmesine gerek yok şuan ( 5+6 yim)