tkkece Kızlar ben 32. haftadayım artık sırt üstü yatmayın diye öneriyorlar ben de dikkat etmeye çalışıyorum ama bu sabah sırt üstü uyandım ne kadar zamandır böyle yattım acaba bilmiyorum, sizce bir şey olur mu?
Aylaa123 tkkece sırt üstü yatmak bebek annenin omuriliğine baskı yaptığı için annede bel ağrısını arttırır yada kan basıncı azaldığı içinde tansiyonunuzda düşmeye sebeb olabilir bunun için önerilmez bebekle alakalı değil merak etmeyin
Miinniik tkkece tabiki de birsey olmaz arkadaşım uzanirken dinlenirken sola yatmak evet öneriliyor ama uyku esnasında onu ayarlamak çok zor nasil rahat uyuyorsan öyle uyu bence zaten uyumak yeteri kadar zorlaşıyor son zamanlar da birde bunu düşünme:)
Meltemanneolsun Bir şey olmaz canım sırt üstü yatmak istiyorsan da yani bu istemsizce olmuş da her zaman aynı pozisyonda benim kalçalarım ağrıyor sırt üstü uzanıp bacaklarını bağdaş pozisyonuna getirince doğru hareket oluyormuş yani yana doğru dizlerden kivirip açacaksın