Cansuuuuuuuuuuuu kızlar normalde 31+3 haftalığım, dün doktora gittiğimizde bebiş 33+3 haftalık çıktı, doktor normal doğum yapamazsın dedi kilosuda 2.156 gr çıktı, erken gelirmi acaba başına gelen varmı, yoksa adet tarihime göre olan haftamı önemli
2cocuk2kopek Cansuuuuuuuuuuuu adet tarihi önemli bebeğin önde olması 37-38. Haftada bazen tuvalet yapabiliyor o yüzden belki normal yapamazsın demiştir benimde 2 hafta öndeydi 38 de yani gelişim olarak 40 da tuvaletini yapınca sezaryene alındım
Emanetimi_bekliyorum Cansuuuuuuuuuuuu benimde hep 2 hafta öndendi ama normal zamanında dogdu 41. Haftada
Zarifbblog Cansuuuuuuuuuuuu öyle bir şey yok canım ben de burada post açtım 31+ da 2500 kiloydu şua. 36. Haftamdayjm düzeldi her zmaan öyle büyük büyük kilolar almıyorlar bebekler o anki su miktarında etkiler dedi doktorum nasipse normal doğum olacak 1 hafta önde şuan sadwce
zynpknt Cansuuuuuuuuuuuu normal doğum yapamazsın ne alaka ya sanki 40 haftalık da bebek 4 kilodan fazla belki 37 de 3500 falan olcak normal olcak ne tuhaf doktorlar var