Merhaba anneler, salı günü doğumum var. Bugün boğazımda acı ve geniz akıntısı ile uyandım. Doktoruma söyledim augmentin verdi. Augmentin doğuma kadar ancak bitiyor. Hemen doğum sonrası bebeği emzirebilir miyim? Benim gibi son dakika hasta olan var mı 😞