Burcu__0506 Kızlar sat 14 Mart şuan 6 haftalık olmam lazım sata göre ama bugün kanamayla doktora gittim az önce geldm eve yerleşme kanamasıymış çok şükür ultrason dan bakıldı keseyi gördüm içim rahatladı biraz 🥹 Ultrasona göre 4+5 Haftalıgız 🥰 başına böyle gelen varmı normal mi bu durum 
Meltemanneolsun Burcu__0506 geç döllenme olmuş canım normal ama kanama için dikkat et yine de. Progestan fitil ilacı var ondan kullan mutlaka. Benim de 1 hafta fark var adet günüm ile bebek haftası arasında doktor ona göre düzenliyor tarihini 4+5 i baz alacaksın.
Rbdrmx İlk bebeğimde bende yaşamıştım canım normal korkma ♥️🌸 mesela şuan ikinciye hamileyim bunda olmadı bazen birinde olup digerinde olmaması normalmiş 😅bende bunda olmadı neden diye üzülmüştüm için rahat olsun 🍀🤍
Burcu__0506 Rbdrmx benimde bugüne kadar h kanama olmamıştı canım ama bugün olunca bi korktum hemen doktora gittim şükür gördüm içim rahatladı 🥰
Burcu__0506 Meltemanneolsun öğleden sonra tekrar gidecem canım ozaman iğne yada fitil verir diye düşünüyorum