Merhaba bugün 29+3 haftalığız göğüslerimden şeffaf sıvı geldi az miktarda da değil forumdan baktım göğüs ucu kremi sürün yazanlar olmuş da doğumdan önce doğumu tetikleyeceği için pek önerilmiyordu bilgisi olan var mı bir de daha önce de sütyenimde sarı lekeler vardı o zaman da sarı gelmiş galiba normal değil mi bu olay göğüs ucu kremi ya da göğüs pedi kullanmalı mıyım?