Bugün eşim randevu almaya gitti 7+4üm. Sekreter haziranın 2sinde gel, temmuza randevu vericem demiş. Sanırım o zamana 16 haftalık olacak çocuk. Haftası normal olur mu geç mi kalmış oluruz? Bir de ikili test için başka hastaneye gidin yerimiz yok demişler kan testi değil mi bu yer ile ne alakası var?