Efcmm inşallah teşekkür ederim Allah razı olsun bir ay geçti korunma ama tedaviye iki ay sonra başlayalım dedi mucize gibi gelmişti belki yerine birini gönderir umudundayım. Tedaviyi bıraktığım ay hamile kaldım tam umudumu kestiğim yeter dediğim aydı