En son 3 nisanda regl oldum 13 misan yumurtalama günüydü. Ayın 1 inden beri korunmasız ilişkideyim gebelik düşünüyorum. Kan verdim pazartesi negatif çıktı reglime 2 gün var pazar günü . Pazartesi negatif çıkan sonuç pozitife dönebilir mi ihtimal var mı ??