Merhaba kizlar erken doğum yapmış annelerimize moral olmaya geldik benim oğlum 27 haftasinda ansızın geldi 🤷🏻♀️iki doz ciğer geliştirici olmama rağmen serumlarla durdurmaya çalıştık malesef bizimki erkenci olmayi seçti 62 günlük küvoz maceramız vardı şuan 2 buçuk yaşında yanımda minigim bu hayata kolay hiçbisey yoktur ama prematüre annesi kadar zor bişey yok yorucu gelişimleri hep geriden gelmesi erken doğum yapmış annelerimize moral destek olalım kimler kaçıncı haftada doğum yaptı kızlar🐣👶🏻