Dileksunaa00 hiç canınızı sıkıp kendinizi eksik hissetmeyin, her şey bizim elimizde değil maalesef, stres olmanız bebişi de üzer hem, minyon bir bebek olacak belli ki, sağlıklı olsun da gerisi mühim değil. Benim doktorum tamamen genetik diyor mesela, içinizi ferah tutun.