Benim de başıma geldi, adet gecikti ama test hep negatif çıkıyodu. Sonra bi kaç gün sonra bi daha yaptım, o zaman belli oldu. Bazen geç tutunuyo diyorlar ya da test hemen göstermiyo, erken yapınca çıkmıyo olabilir. Bence biraz daha bekle, 2-3 güne bi daha dene. Yine çıkmazsa doktora bi görün derim, içini rahatlatırsın.