yesildeniz_ Yezenyezen emin misiniz? Benim heterozigot çıkmıştı iki genim ama pıhtılaşma olduğunu bilmiyordum. Aptt değerim sürekli düşük çıkıyor böyle. Bazen 19.9 a kadar düşüyor
Yezenyezen yesildeniz_ evet eminim canım kanın erken pıhtılaşıyor demekki bunun için coraspin ve iğne baslamak lazım gebelikte
yesildeniz_ Yezenyezen tüp bebek olduğu için zaten kan sulandırıcı veriyorlardı ama kan pıhtılaşması olduğunu bilmiyorudm