Mineoooo çikolata kistim vardı 4 cm doktor yakından takip etti bebek büyüdükçe sorun değil artık dedi ilk 3 ay ağrı yaptı şu an hiçbir sorun yapmıyor Normal doğumun olursa kist bizim için bir engel değil bunun için sezeryan yapmam dedi sezeryan olursa alırım ama dedi