AybenYB busra05_ aetık 36. Haftadan itibaren gün sayılıyor zaten, doktorunuz bence herhangi bir sorun belirtmemiş anlattığınıza göre, içinizi ferah tutun ☺️
busra05_ cereNehir_02 32. Haftada girmiştim aslında doktorum 35ten sonra nst alıyorum demıstı ama benım kasık agrım vardı o yuzden erken girmiştim biraz