busra05_ Kızlar bugun 2. Nst ye girdim 1 cm min yazıyordu doktorum güzel sancı çıkmıs dedı iyi mi kötü mü dedım iyi bişey dedi yarın 36. Haftaya gırıcem tam olsun dedı. 1 cm min ne demek yani diğerinde cıkmamıstı da hiç
danla2711 busra05_ ayy başlıyoruz deseneee🫣 bende yarın giricem nstye ona göre haber veririm sanada bebişim
queenanne1 busra05_ aa sancı çıkmış evet kıız sende elenenlerden olcan yakında herhalde peki sen hissediyor musun?🙈 hayırla sağlıkla kavuşalım inşallah hepimiz
GirlandBoy_Mom busra05_ ben pek anlamıyorum canım ama sancıların çıkmış gözüküyor düzenli mi değilmi Doktor’un bişey demedimi
Ceiydda busra05_ ben de bugün nst ye girdim sancı kısmı dümdüzzzzz hiçbir sancı kırıntısı yok bence artık hafiften sancı çıkması kötü bir şey değil iyi bir şey ya benim moralim bozuldu açıkçası 🤣🤣 (35+6)
sylvia busra05_ Ben de pek anlamıyorum bugün gittim 36+3 bana da sancıların baslamis güzel dedi ama düzenli değil. Senin de henüz düzenli değil. Düzenli sanci olduğunda sıra dağlar gibi yükseliş oluyormus kisa aralıklarla. Çıkan tepecik gibi kısımlar süreklilik gösteriyor yani. 🥹
busra05_ GirlandBoy_Mom sadece bir sancın çıkmıs güzel sancıların gayet haftaya yıne gel kontrole dedı canım iyi mi kötü mü hocam sancı suan dedım 36. Haftaya gırıyosun iyi bence doğum dedı
GirlandBoy_Mom busra05_ sona gelmişsın canım yani sancın artabilir zaten 36 . Haftaya gelmişsin sancının olması iyi şuan
busra05_ danla2711 ve kuzum sancın senın nasıl agrıların? Ben artık yatıp kalkarken kasıklarımdaki baskı agrı daha artıyo yürüyemıyorum yatarken hep sırtım belım agrıyo soluma sağıma sırtustu hiç yatamıyorum kasıgıma hem catı agrısı oluyo baskı hemde kasıklarımda etrafında batma oluyor
Ceiydda danla2711 ay haber ver canım ben bugün girdim yalancı kasılmalar ne kadar artmış olsa da ağrılarım ne kadar artmış olsa da ne nstde sancı çıktı ne de bebek kanala girmiş yani şu an doguma dair bir şey yok 😅
danla2711 busra05_ tamda tarif ettiğin herşeyin aynısını yaşıyorum ekstra olarak artık idrarımı tutamıyorum çok sık tuvalete çıkıyorum ve artık oturamıyorum çünkü karnım göğüs kafesime batıyor😐
busra05_ GirlandBoy_Mom aşırı bel sırt agrısı canım ilk gebeliğim korkuyorumda bazen kasıklarımda batma oluyo catı agrısı feci zaten🥹🥹
busra05_ danla2711 ayy aynı gıdıyoruz askım, saglıkla alalım inşallah kucagımıza o wc sıklıgına dayanılmıyo cidden otururken karnın batıyormuş birde soluna yatarken ağırlığını hıssedıyor musun karnının
GirlandBoy_Mom busra05_ çok normal canım bende 35 . Haftalarımda Artık nefes dahi alamıyordum sancıdan ağrıdan ama sancı vs çıkmıyordu senin sancının olması güzel bişey yani en azından uğraştırmaz bebişin🥰
danla2711 busra05_ evettt o ağırlık sürekli tuvaletim var hissi veriyor🥹 artık yatmak kalkmak oturmak hiç biri rahatlatmıyorrr
busra05_ Ceiydda hepımız saglıkla alalım canım demekkı mınıgın daha saglıkla senın bedeninde olcagı varmıs saglıkla gelsınn💖
danla2711 Ceiydda 😂ay bende bu ağrılara rağmen ufacık doğuma dair birşey yoksa delireceğim 😂 sinirden doğurana kadar gitmem herhalde hastaneye ahahah
Ceiydda danla2711 ben diyodum ki kesin 1 2 cm açıklık gorecek falan vajinada resmen bebeği hissediyorum çünkü ama yok hiçbir şey cikmadi😃