Asel3838 babycom456 canım bnde 36+4 şuan dün kontrolum vardı yanlış hatırlamıyorsam doktor 3 kilo üstü dedi ama bazen cihazlara güven olmuyor çocuk doğduğunda eksik veya fazla çıkabiliyor kilosu Doktorun sana haftası ile uyumlu bir sıkıntı yok dediyse çokda takma bnce kiloyu💞
babycom456 Asel3838 anladım canım cok tesekkur ederim doğru diyosun boyunu flan bikac kere ölçmeye calıstı tam gözükmüyo flan dedi 😅
Smedine01 İlk bebeğimi ben 39+ 6 da kucagıma alfım 49 cm 2350 kilo doğmuştu bence seninki maşallah gayet iyi rabbim dağ salim kucagına almayı nasıp etsın insallah
Bahar77777 36+6 bugün gittim kontrole 2730 ölçtü gayet güzel dedi doğuma kadarda 3 kilo olur dedi seninde güzel kuzum kilosu sağlığı yerinde olsunda🩷
Ayshababy Kızlar 33+2 haftalığım dün doktordaydım bebek sadece 4 gün önde ama boyu 35 haftalıkken uyumlu 48cm ben 60cm bebek mi doğurucam 😳
Birbenbirbebek Ayshababy bir de doktorum boyu artık net olmaz büküldüğü için tahmini 46 cm dedi haftası ile uyumlu dedi . 33+4 üm bende benimkinin de kafası bir hafta önde çıktı 🤷♀️
Damla_g28 Ayshababy kız bana da aynısını dedi 27 haftalıkken 50cm dedi ben şok hahaha şuan 29 haftaligim öyle bişey olmaz herhalde 😂😂😂
babycom456 Birbenbirbebek evet benımde bjyunu bıkac defa ölcmeye calıatı biraz boyu kısa olabilir dedi ama durustan kaynaklıda olabilir dedi bakalım doğunca gorcez
Ayshababy Damla_g28 hiç bilmiyorum evet babası falan baya uzun belki ona benzer ama nebileyim kız dedin ufak tefek olsun okadar uzun nedir 😀
Damla_g28 Ayshababy yanılabiliyolar cano öyle olsa nasıl dogurcaz aha 29 haftaligim ben 60cm çocuk mu doğar 😂😂😂😂