Sitasya canım benim sağlıkla akıtılan kucağına inşallah şuan endişelenme tembel bi bebektir öyle rahattır yani biz burada ne dersek boş çünkü her bebek kendine özgü sen fetal yapıp sağlıklı olduğunu öğren gerisi inan boş zaten karnında büyüdüğünde illa ki hareket edecek