edanur__ Mamibuket doktorunuz takip eder suyunuzu riskli yere geldiğinde aksiyon alır. Benim 39+3 Te doğumum oldu. Bebişin gelesi yoktu 40 a kadar beklerdik ama suyu az olduğu için almak istiyorum dedi.
Nesli97 35 de risk denmeyecek kadar bir azalma var demişti suyumda. Havuç suyu içtim her gün taze sıkıp. Suyum normal şeklinde azalma devam etmeden ilerledi. 38+3 de doğum yaptım. Havuç suyunu deneyebilirsiniz.