Kızlar bununla alakalı bi post açmıştım geçenlerde bugün de randevum var ama kafama çok takılıyor. Bebeğim bi yere toplanıyor ve orda ağrı oluyor geriliyor karnım ve ağrıyı hissediyorum yaşayan anneler bilgi verir misiniz Nts ye mi bağlıyorlar böyle durumlarda yani bu yaşadığım sancımı kasılma mı veya normal bişey mi kafamı çok kurcalıyor 😓