bgndgd Arkadaşlar merhaba 5+4üm Göğüs ağrım çok ve karnım ağrıyordu nerdeyse korkudan hiç dışarı çıkıp yürümedim ama bi düşük tehlikesi yok bi öncekinde kayıp yaşadım korkuyorum İlk haftalarda yürüyüş yapanlar var mı