Nera Merhaba, kadın doğuma gitmeden hamile kalan var mı ? Normalde folikasiti hamilelikten 3 ay önce kullanmaya başlayın diyorlar ya plansız gebelikte belli bir süre doktor takibiyle kullanılırsa bir problem olur mu?
R_busra49 Nera ben doktor takibiyle kalmadım hamile kadigimi öğrenince kendim folik asit kullanmaya başladım ilk dokuz haftalıkken gittim doktorda önerdi zaten folik asit ben kullanıyorum dedim bı ay sonra yine gel dedi 14. Hafta gittim folik asiti 12. Hafta bıraktım ama 14de de OMEGA3 ile d vitamini verdi ben OMEGA3 almadım onun yerine Multi vitamin aldım aile hekimimin önerisiyle
mudurKyaa Nera Doktora gitmedim folik asit d vitamini denir vitamini kullandım ekstra olarak dulavrat otu takviyesi ve bol bol muz yedim gebe kaldım
Selenavci63 Nera doktora gitmedim kendim folik asit kullanmaya başladım bir ay kullandım sonra ilk denediğimiz ay hamile kaldım öğrenince hemen doktora gittim
Selenavci63 Nera ama kistim varmış mesela keşke gitseymişim gebe kalmadan önce o yüzden mutlaka gidin
Blzlg Nera kız herkes doktor takibiyle mi hamile kalıyor. Ben 2 ay sonra öğrendim 2ayda folik kullanmadım kendine iyi bak iyi beslen bir şey olmaz
Bglmmrn Blzlg bende hiç bişey kullanmıyorum oplumdac2 inci ayında hamile kalmıştım ikinciyi istiyorum 7 8 aydır olmuyo
Blzlg Bglmmrn canım doktora git yemene içmene dikkat et,sigara kullanıyorsan azaltıp bırakmaya bak hayırlısı olur
Nera Blzlg dolgulu bir dişimde küçük bir kırık var yani aslında o kadar yoruldum ki diş tedavisi sürecinden çocuk düşüncesiyle tüm ağzımı yaptırmıştım şimdi yine bir tane dişimde küçük kırık var ona bile gitmeye yeltenemiyorum 😔 Ama bir yandan da çok çocuk istiyorum annem de kadın doğumda hemşire aslında ona da bir çok şey soruyorum kafam bayağı karışık anlayacağınız