@eilf150 33+4 oldu benim ki de gece uykusunu zaten unuttum , çok çabuk yoruluyorum vitamin kullanmıyorum kan ilacı sadece.Siz hazırlıklarınızı bitirdiniz mi ben henüz ev temizliğine başlamadım ,beşik falanda kurulmadı bekliyor öyle geçmi kaldım acaba