Tuby_
Tuby_ bende ankaradayım. Gazi üniversitesi doçent pınar tokdemir e ücretli olarak gidiyorum. Sadece riskli gebelere bakıyor. Fakat sizin gibi benim doktorumda yurtdışına çıktı ve mayıs 18 de gelecek. Çok çok mutsuzum. Doktorum iki hafta önce yurtdışına çıkmadan önce benim bir anda rahim ağzı kısalığım oldu. Günde 1 fitile başlanıldı ama ilerliyor. Aynı durumu yaşayan 38-39.haftalara kadar gelen gebelerle konuştum. Umut oldular. Sende bulabilirsen bu insanlarla konuş. Ben sadece evde yatıyorum. Her işimi annem kocam yapıyor. Sende yat fitilini düzenli kullan. Magnezyum kullan. Doktorun iğne dediyse hemen başla. İğne bir anda rahim ağzını uzatıyor. Doktor daha iyi bilir ama banada dikiş için çok geç gibi geldi, ilk 4 ayda yapılıyor diye biliyorum, yanlışta biliyor olabilirim. Geçen hafta bilkente perinatolojiye gittim orayı asla önermem. Asistanlar bakıyor