Deryaa123 Kızlar ya şu mide bulantısı muhabbetine takıldım ben bi tık korktum hatta.Bende şu an 6+3 üm hiçbir belirtim yok sadece uyku hali.2 hafta sonra gelmemi söylemişti doktor.30 nisanda gidecem o yüzden umarım sağlıklıdır bebeğim❤️