oonambirnambir Kızlar randevum var bugün kalp atışını duymaya gidecem 😍🥺sonra da bi sıkıntı olduğunu söylemezse doktor uzun bir yolculuk yapcam hayırlısı ile inşallah
Mervebgnaydn oonambirnambir hayırlısı olsun inşallah. Bende 6+1 im yarın doktora gidicez nasipse. Güzel haberlerle dönün inşallah 🤲🏼
Burcu__0506 oonambirnambir bizde bugün 6 haftalık olduk pazartesi kontrolumuz var ınsallah bende gittiğimde kalp atışını görürürm 🥰
oonambirnambir Mervebgnaydn çok teşekkür ederim inşallah 🥰, sizde güzel haberler alırsınız inşallah yarın 🤲❤️
Tuba06_06 6+1 de duydum kalp atışını çok şükür bugün 6. Haftayı geride bırakıyoruz sağlıkla geçsin haftalarimiz inşallah 🥰
oonambirnambir Tuba06_06 ya ne güzel çok şükür 🙏, inşallah ya belirti falan neler var sende benim kusma olmadı ama midem bulanıyor boğazıma kadar geliyor gidiyor iştah yok zor zor yiyorum
Tuba06_06 oonambirnambir aynı seyler var mide bulantısı başladığı anda elim ayağım boşalıyor sanki doktrum biz mide bulantısına seviniriz gebeliğin sağlıklı ilerlediğini gösterir dedi beni kandırdı galiba 😀12.haftada gel dedi nasıl dayanicam ozamana kadar bilmiyorum
oonambirnambir G12s_18 inşallah canım, ben aslında haftaya gidecektim kontrole memlekete gitmem gerek o yüzden bugün aldım randevuyu ondan sonra duruma göre bileti alcam
oonambirnambir Tuba06_06 doğru demiş aslında hamilelikte mide bulantısı olmazsa o zaman insan düşünür neden bulantım yok kusmuyorum diye 😂 ben ilk hamilelikte çok çektim kusmalardan inşallah bunda çekmem
Begonvil15 Bugün sata göre 6+6 yım. Saat 2 de randevum var inşallah bende yolk saci bebeği ya da kalp atışını görürüm inşallah 🙏🏻 bugün hepimiz güzel haberler duyalım inşallah
oonambirnambir G12s_18 tugce_25 tugce_25 Burcu__0506 kızlar duydum atışını ama bende tiroit çıkmış doktor tiriodun yüksek çıkmış dedi doktora görün randevu aldım şimdi 4 te dahiliye ye