Ys35 Alt ast değerlerim normal. Kolestaz son haftalarda çıkıyor diye biliyorum. Doktoruma danışacağım ama tecrübesi olan varsa bilgilendirme yaparsa sevinirim.
Nazsuuu Ys35 bende kolestaz vardı 30 haftada çıkmıştı 35 doğum oldu ama ilk günlerde neden olur bilmiyorum ama
Esragediz Merhabalar benimde 10 haftaya kadar kaşınma olmuştu bacaklarimda şuan 15 haftadayım normallesti kaşınma geçti yani 2 3 hafta öncesinden bu yana ☺️
Ys35 Esragediz ne zaman başladı benim 4. Haftadan beri az az tatlı tatlı kaşınıyor günde bir iki kere
Esragediz Ys35 aynen hemen hemen o haftalarda başlamıştı benimde değerlerim de normaldi ama heralde olağan bişey şuan öyle bi sorun kalmadı 😊
Nazsuuu Ys35 yüksekti benim hatirlmiyorum hastanede yatısim vardı hastanede kaldm 1 hafta biraz duzelene kadar