Birmelekanesii merhabalar ben 10 haftalıkken bir şeyim yok deyip evi iyice temizledim sonra dışarı çıktım dışarda şiddetli bir ağrı hissettim karnımda lavabo gittim kanamam vardı hemen doktora gittim şuan 14 haftalığım progestan kullanıyorum demem o ki ev işleri öyle böyle yapılır ama o kanama ve vicdan azabı çok başka bir şey lütfen dikkat edin bayrama yakın birini tutun evi baştan aşağı temizler siz dinlenen en azından 13. Hafta bitene kadar