Birmelekanesii ben bu ay başından başladım temizliğe dip köşe, önce mutfak dolaplarını boşalttım yıkayıp temizleyip yerleştirdim 3 gün mola verdim birşey yapmadım sonra balkonumu temizledim dip köşe oğlumun oyuncaklarını ayırıp dolabını temizledim yazlık kışlık yine 2 gün mola verdim bu şekilde yapıyorum yoksa olmuyor belim cok ağrıyor 34 haftalık hamileyim, kendi dolabım eşimin dolabı işte evdeki tüm dolapların içini bitirdim geçen hafta carsamba günü de halılarımı yıkattım şimdi dinleniyorum cumartesi de camları silip perdelerimi yıkayacağım bu şekilde bebek doğmadan bitirmiş oluyorum yani uzun sürdü tabii ki gönül isterdi 3-4 günde heryeri aynı anda yapıp mis gibi oturmak ama durumum el vermiyor birde yardımcı olacak kimsem yok büyük oğlumda 4 yaşında yavaş yavaş yapabiliyorum sadece yinede de içime sindi dolaplarım düzenli temiz, halılarda öyle mesela ama siziin için çok erken bence 21-22 haftalık olana kadar bekleyin