Şuan 28+5im. 21.haftada detaylıda bebeğin bağırsak genişliği 7mm di. 3 hafta sonra gittiğimde 11mm oldu. Sonra 27de tekrar gittim 13mm’di. Amniyosentez önerdi ama ben istemedim. Mr çekildim mr’da da genişleme göründü. Bebeğin genetik bir hastalığı olabileceğini ya da tıkanıklık vs olabileceğini söylüyorlar. Bebeğimi 3 sene bekledim ben gelmesini, şimdi gelmek üzere yolda ve o benim mucizem. Çok korkuyor ve çok üzülüyorum. Böyle durumlar yaşayıp, hiç bişey olmadan doğuranlar varmış. Başına gelen varsa benim de içimi biraz olsun rahatlatabilir mi? İster istemez çok stres yapıyorum. 🥹