Hulyaebrar1 aynı durum bende de var. Serkilajlıyım suyum normalden fazla baskı yapıyor. İltihabım da var o da sürekli tuvalete götürüyor. Islaklık hissettikçe tedirgin oluyorum. Umarım kaçağın falan yoktur gerçekten insanın psikolojisini bozan bi süreç, sürekli diken üstünde tutuyor. Yatırmaları iyi olmuş bende bir hafta kadar yattım, doğurana kadar yat deseler yatardım. İnsan en azından kendini bebeğini güvende hissediyor. 🥹