Nur8893 Cimcime30 Var gibi de yok gibide bi kaç gün geçsin canım bidaha yap sen gözle daha iyi görürsün .Bende dayanamadım yaptım ama iğne etkisi sanırım o yüzden çok dikkatte almadım .
Meral_63 Cimcime30 benim de bat 1 ya da 2 Mayıs ama kan tahlili verdim 2.30 çıktı 😔🥲 bakalım hele adet tarihine kadar bekliyecez
GezenTavuk_2 Cimcime30 çok hafif gölge varla yok arasında ya nefret ediyorum şu gölgeden yeminle geçen ay kafayı yedirtti.