Prensess33 ne bulduysam deli
Gibi yedim, emzirmek beni cok acıktırmıştı 😂😂😂 ama normal yemeye devam et canım en buyuk süt yapıcı emzirmek ve su. Şeker ekmek hamır falan az ye. Yeşillik sebze meyve. Gazlıysa bak bakalım ne dokunuyor once süt ürünlerini tamamen ele, baktın geçmiyor yavas yabas diğer şeyleri de elersin