Zeynep1401 Normal doğum yapan tecrübeli anneler doğum anında plesantanin dogumu nasıl oluyor bilgi verebilir misiniz
Plansizgebe Zeynep1401 bebek çıktıktan 5 dk sonra falan onu da çıkarıyorlar canım bi acısı olmuyor çok büyük değil
anneolmakneguzel_ Zeynep1401 bebek çıktı diye sevinirken oda kendi çıkıyor, hissetmiyosun ama cıkınca bütün mu diye sor doktoruna, bazen bütün gelmeyebilir temizlerler
MhysaTheGreat Zeynep1401 doğumdan biraz sonra oda çıkıyor onu da doğuruyorsunuz gibi bir şey ama hissetmiyorsunuz benimkini hafif karnıma masaj yaparak çıkardılar mesela çok yorulmuştum 😅
Birmelekanesii Zeynep1401 benım kızımda doğum yaktıktan sonra karnıma bastırarak patlatarak çıkartmışlardır
Birmelekanesii Zeynep1401 sadece karnıma basınca karnım agrıdı yoksa başka birşey hissetmedım yani bebek geldıkten sonrasi yeniden doğmuş gibi oluyorsun inan ki Rabbim hayırlıca kucagımıza almayı nasıp etsin ( ıkıncıye hamileyim)
Zeynep1401 Birmelekanesii Aminn inşallah bekliyoruz artık kavuşacağımız günü 🥰 epiduralli mi olmuştu ilk doğumunuz acaba
HiravEmir Zeynep1401 hiç ağrısı bile yok sen bebeğinle ilgilenirken onlarda o sırada plasentayı çıkarıyorlar bitti gitti
bktgkce Hafif ıkın demişlerdi anında çıktı. Ne ondan ne de dikişten korkmayın bebek doğduktan sonra gerisi kolay