obiranne3 aynen öyle 10 gün topallayarak yürüdüğümü bilirim, kramp girince ölüyorum sandım hatta. Ve doğum sancısı böyle bişeyse nasıl dayanırım bilmiyorum dedim yani. Magnezyum kullandığım halde giriyor ve resmen fobi oluştu. Kramp girdiği an eşiniz ayağınızı size doğru bastırsın, en kolay rahatlama yöntemi bu.