Meral_63 https://mutluresim.com/images/2025/04/25/1hdILu.jpg. regle 7 gün kaldı dün kan verdim sonuç bu
Melisalp Meral_63 7 gün çok erken vermişsin ama , kesinlikle adetin geçerse bir gün dahi olsa ver öule yeniden
Mahbuss Meral_63 benim 10 gün geçti günüm ama büyük ihtimalle geç yumurtlama oldu bu ay bende Dün verdim kan bendede 2.30 çıktı 😞
yasarceyda12 Meral_63 çok erken vermişsin canım benim bat 24 nisandı ben 18inde beta verdim 3.6 idi 23 ünde tekrar verdim 170 çıktı bence 3-4 gün sonra tekrarla net belli olur
Meral_63 yasarceyda12 ayy inşallah inşallah 🙏🏼 köye gidecem barı varsa gitmem dedim bilmiyorum ki kasıklarım ağrıyor halsizlik yorgunluk uyku aşırı ekşi tuzlu yeme oluyur bide baş ağrısı göğüs altı daki kemik ağrıyor bide
yasarceyda12 Meral_63 çok normal illa belirtide arama bence Bugün benimde karnım ağrıyor gibiydi mesela ama kendini şey yapma rabbim inşallah nasip eder ♥️ sen 3 gün sonra birdaha ver
Denizj Meral_63 bu belirtiler için çok erken ama. O dönemde bende gögüs ağrısı tek vardı onun dışında başka bi belirti yoktu. Çok erken kan vermişsin
Hafsa0710 Bende bat gününden bi hafta önce kan vermiştim 2 çıkmıştı adetim geciktikten sonra verdim 151 çıktı biraz bekleyin tekrar verin inşaallah vardır belirtileriniz benimkilere benziyor😍
Meral_63 Hafsa0710 ayy 0 olsa diyerdim hiç bi belirtim Yok ama hâkimizda hayırlısı olsun inşallah 🥲 teşekkür ederim 🥲🐣
Meral_63 mervemurat16 yaoacam İnşallah pozitif görürüz inşallah evlat isteyen herkese nasip etsin Rabbim inşallah