babymom1_
İnşallah bu ilkinden kolay olur canım. Bir avazda doğurursun inşallah çok çok sürmeden hemen kurtulursunuz ikiniz de ❤️
Ben de ikinciye hamileyim 35 haftayız doğum korkusu bende de vardı. 33 haftadayken erken doğum riski atlattım ondan beri korkmuyorum, vaktinde sağlıkla doğsun da napalım artık 😑
Tecrübeli olmak bi başka oluyor işte. Ama belki bu kolay olur, hepsi aynı geçecek diye bir şey yok diyerek teselli ediyorum kendimi.
Allah yardımcımız olsun💕