Arkadaşlar merhaba. Bugün 36+3 kontrole gittim. Her şey çok şükür yolunda. doğuma gün verecekti kan tahlili ver ekg çekil sonuçlarına bi bakalım dedi. Crp 22.2 maalesef baya yüksek. Doktoruma attım tahlilleri yarın bakabilir anca. Başına gelen var mı Allah göstermesin kimseye tabi ama. Tecrübe eden var mı bebeğe zarar verir mi ? Doğumda sorun olur mu? Planlı sezaryen bu arada