duyguuushn tam olarak sancı diyemeyiz kasılmalara. Eğer düzenli bir şekilde belli aralıklarla oluyorsa sancı olabilir. Bende kasılma varken sancı da çıkıyordu ama düzensizdi mesela. Yani şu an bir aciliyeti yok da sizi rahatsız edecek derecede olursa yarın bi doktora görünseniz iyi olur. En azından sancınızın olup olmadığına bakılır