Merhaba kızlar burada okuduğum güzel geçen ssvd hikayeleri bana çok güzel şeyler kattı yapa bileceğime inandırdı ve bu hikayelerden birini şimdi ben sizlere anlatacağım hamile kaldığımı öğrendiğim ilk zamanlar normal doğum yapmak istediğim için araştırdım ilk oğlum 2022 Türkiye de doğdu sezeryan oldu sebebi ise çatı darlıydı şimdi Kanada dayım ve doktoruma bu sebebi söylediğim de bana bunun doğum sırasında belli olabileceğini öyle birsey varsa da imkansız değil biraz zorlanacağımı söyle 38+6 nişanım geldi ve sancım vardı ama düzensiz di 39+1 de kontrolüm vardı doktorum 1 cm açık olduğunu rahimin artık hazırlık yaptığını ama bu şerefin 1 hafta veya 3 gün süreceğini söyledi ve ben 40+1 gece 12 de sancılarım başladı ama 5 dk bir düzenli geliyordu ve serti saat 3 civarı hastaneye geldiğimde sadece 1 buçuk santim olduğu ama sancılarım çıktığını söylediler 2 saat yürüyüp tekrar gel dediler öyle yaptım ve açılmam aynıydı saat sabah 6 da eve gönderdiler eve gidip sıcak suda kaldım 1 saat saat öğlen 12 gibi dayanamayıp tekrar gittim ve 3 santim olduğunu yatış yapacaklarını söylediler sancılarım çok yüksek ama açılmam olmuyor şu akşam 6 ya kadar sonra benim için su hazırladık 2 saat sıcak suda kaldım 4 buçuk santim oldu dediler gece 12 ye kadar aynıydı egzersiz yaptıkça sancım artıyor milim milim açılmam oluyordu gece 12 de suni sancı verelim dedi doktorum çok az bir miktarla başladı sezaryen olduğu için suni sanciyı küvetin içinde 1 saat aldıktan sonra dayanamayıp epüdüral istedim iyiki de istedim ondan sonra uyuyup dinlene bildim 24 saattir sancı çekiyordum sonra pipi yaptığımı sandım utanarak ebeye söyledim ben tuvalete gidene kadar akıyor dı ben tutamıyorum artık bebek baskı yapıyor sandım ama ebem arkamdan o sudan biraz alıp kontrol ettikten sonra bebeğin suyu gelmiş bu çok güzel yolsa doktor patlatacaktı dedi beni balonun üzerine uyandırdı ve açıklık yarım saat sonra 7 baktık ise yarıyor aynı hareketi tekrar yaptık ve doktor gelip kontrol ettiğinde başka bir su kesesi olduğunu söyleyip onu patlattı yarım saat sonra 10 santim oldu ve ben çok sancı çekmiyordum doktor gelip tam açık olduğumu ayağa kalkmam gerektiğini ama bebeğin uzak olduğunu söyledi babada ıkınma isteği geldiği için her sancıda ıkınıyordum ve bebek biraz daha aşayı iniyordu sonra başlayalım artık dedi 24 Nisan sabah saat 9:20 de başladık ve bebeğim 10:06 da doğdu çok güzel bir kızım oldu omzu takıldığı için hemşire karnıma çıktı sezeryan yeri için çok korktum ama çok şükür sorun olmadı çok güzel bi kızım oldu umarım ssvd adayı olan herkese pozitif bir hileye olur🌸🌸❤️