Kızlar 2. Çocuğumu doğurdum devletin verdıgı her ay 1500 tl diye dediği başvuruya bugun gittim başvurmak ıcın bana 2 çocukta 2025 de doğucak dedi bende bu ımksndız nasıl dogucak ıkısı birden dedim öyle siz ancak 5000 tl alabilirsiniz dedi. Başvuran var mı beni aydınlatır mısınız ?