Nur_kybs canım bende yaptırdım özele gidiyorum ama özelde çok pahalı olduğu için devlet hastanesinden kan verip öyle yazdırdım iğneyi yalnız doktor sana recete ediyor sen gidip eczacılar odasından teslim alıyorsun iğneyi 23 tl bir fark ödedim sadece acile gidip yaptırabiliyorsun ya da özele gidiyorsan da kendi doktorun yapabilir ayrıca 28 ile 34.haftalar arası vurulabiliyor illa 28. Hafta sart değil çünkü iğneyi sırayla veriyorlar ellerinde varsa hemen alıyorsun ama yoksa 1 2 gün sürüyor ben 2 günde aldım mesela acele ile git eczacılar odasına bir an önce alasın normal eczanelerde yok bu iğne çünkü