Bahar77777 Minyonannecik canım işaret ve orta parmakal ama inan hiç acımıyor 0 acı bende sabah korkarak gittim ama yemin ederim bak damar yolu açarken daha çok acır ben gıdıklandım acı felan olmadı güldük doktorlar hatta 😅😅😅