Deryakuzusuuu Mirayyss bende de var sürekli yatın dinlenin kendinizi hiç yormayın iş yapıcam diye benim çok şükür 3 ay sonra yok oldu
Alvn3946 Mirayyss benimde 13 haftalıkken kese etrafında kanamalar oluşmuştu doktor çok ayakta durmuşsun kendini çok yormuşsun ondan olmuş dedi ilaç verdi 1 hafta dinlen dedi bol bol dinlendim 1 haftada geçti çok şükür inşallah sizinde geçer korkmayın dinlenin ayağınızın altına yastık koyun
Mirayyss Aassssyyy kanama baya var dedi Bebeğimin kalp atışlarını duyduk yine bebek de sorun yok şuanlık dedi
Aassssyyy Mirayyss progestan bol dinlenme bol sıvı tüket demiştir bunları kesinlikle uygula Allah izin verirse tutunur bebek
Aassssyyy Mirayyss Stres yapma diyeceğim ama maalesef oluyor ister istemez inşallah atlatılır (nerde varsa bu durumda olan) olumlu bir şekilde
Eflinimm58 Bende de olmuştu 3 kere hastaneye yattım bu sebeple ama bol bol dinlendim progestan iğne vuruldum her gün yeni bıraktık iğneyi şu an 19+4 oldum çok şükür stres yapmayın dinlenin ve ilacınızı düzenli kullanın sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Aysgllarkn Tek ilacı ayakları biraz yüksekte tutup bol su içip, bol bol da yatmak, progestan da bu döneminizde çok yardımcı olacaktır, geçmiş olsun 🌸
Smedine01 Merhaba öncelikle geçmiş olsun sağ salim kucağımıza alırız bebeklerimizi insallah aynı durumu bende yasıyorum 6 haftadan beri kanama alanım gözüküyor du progrstan kullandım sabah akşam kanama alanım azalmış durmus yeni bir kanama alanım yok suanlım ptogestan gece 1 tane almaya basladım doktorum 20 ncı haftaya ladar her hamılr bayanım dusuk riski olur sen dahada dıkkatlı olacaksım dedi allah büyüktür insallah hersey güzel gider