Tatlisanne42 Esra_Altay bence yapılmalı canım yaptır bsy olmuyor sdece bı soda gibi bsy içiyorsun bide kan alıyorlar şekerine açlık tokluk şekerine bakıyor lar ben ilkinde yaptırdım ikincide doktrum gerek görmedi yaptırmadım normalde yaptırmak istemiştim bunda bakalım yaptırmayı düşünüyorum
Girlmama Esra_Altay doktirum bana yukleme yapmadi bir sorun da cikmadi ama bende cikmadigi sizde cikmicagi anlamina gelmiyor doktorunuza guveniyorsaniz onu dinleyin
canssam Esra_Altay yaptırmayan arkadaşlarım da yaptıranlarda yaptırmayan şu an tedirgin keşke yaptırsaydım diye. Yaptırmış olup doğum yapanlarda da herhangi bir sıkıntı yok çevremde çoğu yaptırıyor dedikleri gibi ne şeker hastası ne otizm yok yani basit bir sıvı çok abartılıyor içeriği belli bu sıvının sonuçta
Mom6535 Esra_Altay ben ilk gebeliğimde yaptırdım daha önce şeker ile ilgili sıkıntılarım olduğu için doktor tavsiye etmişti hersey yolundaydı çok şükür şimdi ki gebeliğimde doktorum tavsiye ederse yine yapıcam ama şeker yüklemesi dışında hiç bir tarama testini dahi yaptırmıyorum ❤️
kedili1anne KESİNLİKLE EVET Bende tereddütteydim ama okuyup araştırdıkça ne kadar hayati olduğunu öğrendim 3-5 cahil yaptırma diyecektir Eğer yaptırmazda gebelik şekerini bilmezsen bebeğini kaybedebilirsin
Dceylan34 Bence yapılmalı çünkü ailede şeker hastası var ise sizde de çıkabilir . Mesela ben geçen hafta yaptırdım iyi ki de yaptırdım babam insülin kullanıyor annemin şekeri hep yüksek ve benim şekerim sınırda çıktı . Ablamda şekerden 4 gün hastanede yattı .
bikbikbikaak Doktorum önerdiği için yaptırdım, bir kere daha hamile kalırsam yükleme yerine evde şeker cihazıyla düzenli kontrolle ilerlerim diye düşünüyorum.
Nesrnn Doktorun önerıyorsa tabıki ben yaptırdım iyiki de yaptırdım sonradan cok sıkıntılar cıkabılıyor tabı ailede varsa daha riskli